duminică, 7 februarie 2016

Un Înger blând


Un Înger blând

Un Înger blând am întâlnit
Cu o inimă de aur,
Cu un suflet mare,
Un Înger pur, o rază de soare.

Atât de mult m-am bucurat,
Când Îngerul m-a întrebat:
De ce plângi?
De ce suspini?

Atât de mult m-ai căutat,
Inima, ți-am ascultat
Și spre tine am plecat.

Cu gândul la a noastră Iubire...
Cu gândul numai la noi,
Cu gândul la viața noastră,
Voi fi Înger pentru doi.

Un Înger alb către tine azi coboară,
Sufletul să ți-l aline,
Mângâiere să-ți ofere,
Iubirea să o împărtășească.

Puri să fim noi amândoi,
Oriunde-n lume vom pleca,
Lumea, după noi se va uita .

În haine albe ne-mbrăcăm,
Pentru o lume întreagă.
Pe drumuri noi alergăm,
Suntem trimiși prin soartă.

Un Înger alb am devenit,
Cu o inimă curată,
Cu lacrimi, eu te păzesc,
Oriunde, prin lume, ai umbla,
Eu voi fi mereu în calea ta.

Când Înger tu vei deveni,
În această lume,
Ai să observi mii de copii,
Cum strigă al tău nume.

Însă, de sus eu ți-oi trimite,
În dar doar trei cuvinte,
Doar spre tine eu privesc,
Și din suflet... te iubesc.

Iubirea ce ți-o port mereu,
Numai eu, sunt îngerul tău,
Ce te privește ne-ntrerupt
Prin sticla geamului fumuriu,
Tot timpul lângă tine am să fiu.

Te privesc și zi, și noapte,
Aud cuvintele -n șoapte,
Dar tu mă vezi nu spui nimic,
Că sunt și voi fi mereu al tău Iubit


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu