duminică, 7 februarie 2016

Iubesc să fiu iubit


Iubesc să fiu iubit

Am cunoscut în lumea asta
O fată, ce-mi va da speranță...
Una mândră-n toată lumea,
Ce inima-mi va vindeca.

O iubesc pân-am să mor
Chiar de e în depărtare... ????
Îi dau o rază de soare,
S-o acopere de ploaie

Iubesc, să fiu iubit.
Te iubesc numai pe tine,
Sunt sigur în astă lume,
Tu ești totul pentru mine.

Ți-am trimis un porumbel
Să-ți aducă un bilețel,
Să-l citești, să te gândești,
Numele să îl rostești.

Glasul tău vreau să-l aud,
Inima, să ți-o ascult.
Ochii, vreau ca să îi văd,
La mine vreau să te-ntorci,

Și tu mă iubești pe mine,
Și tu te gândești la mine.
Nu lăsa timpul să treacă!
Vreau ca să te strâng în brațe!
Nu da timpul înapoi,
Privește iubirea, dintre noi doi.

Am plâns mult!
Și am oftat!
Și sufletul s-a înecat ,
Nu lăsa ploaia de afară,
Urmele iubirii, să le șteargă

Te iubesc, te vreau alături...
Mă iubești, mă vrei și tu...
Și sub cer cu Lună plină
Numărăm stele-mpreună...

Să fii porunbița mea,
Eu să-ți dau gurița mea.
Cu drag, să ieșim în lume,
Să fii totul pentru mine!

Să te iubesc, să mă iubești.
Să mă respecți, să te respect,
Să fii numai pentru mine,
Să fiu numai pentru tine.

Asta îmi doresc să spun...
Că sufletul meu este bun...
Între mine și între tine
Există un strop de iubire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu