duminică, 7 februarie 2016

De ce, mamă?


De ce, mamă?

De ce nu ai vrut, mamă dragă,
Să îmi fii alăturea?
Și la greu, dar și la bine,
Mamă, să fii lângă mine.

De ce te-ai retras, mămică,
În pustietate
Și pe mine, m-ai alungat,
Departe de a ta casă?

De ce nu mi-ai oferit
O copilărie?
O vorbă dulce
Și o iubire?

De ce ai plecat, așa,
Fără nici un răspuns?
Oare gândul nu te mustră
Că ai lăsat în urmă,
O inimă străpunsă...

O inimă ce astăzi,
Suspină în durere,
Trăiește în neliniște
Gândind la a lui familie.

Astăzi însă e târziu,
Mamă, pentru un răspuns,
Eu am un drum de parcurs,
Cu bucurii sau cu tristețe,
E drumul pân-la bătrânețe.

Voi parcurge drumul vieții,
Voi înțelege pașii tristeții,
Voi uita războiul tău,
Chiar de-n viață-mi este greu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu