duminică, 7 februarie 2016

Cerere către Tatăl meu

Cerere către Tatăl meu


Eu cer de la Tatăl meu
Să mă păzească de rău,
Să asculte Ruga mea,
Să-mi Fie alăturea.

Din iubire, sunt făcut,
Și de Tine, sunt crescut,
Tu mă ajuți să gândesc bine,
Să nu fac rău la nimeni,
Să fac doar bine.

Să iubesc ce e frumos,
Frați, familie și nepoți,
Tot ce este în natură,
Să am o inimă bună.

Și la bine și la greu,
Să ajut să dăruiesc,
Ție, lumii și oricui,
Viața să o prețuiesc.

Eu știu că nu merit
Nimic din toate astea,
Dar iubirea ce o porți
În gând, Tu îmi dai speranță.

Eu nu dăruiesc nimic,
Față de Tine sunt mic,
Dar într-o zi, voi crește mare,
Știu că Tu ai Milă și Răbdare.

Eu cer de la Tatăl meu,
Să mă iubească mereu,
Să fii alături de mine,
Să m-ajuți să fac doar bine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu