duminică, 7 februarie 2016

E prea târziu


E prea târziu

E prea târziu să te întorci!
E prea târziu să vii din nou!
Ca să mă rogi,
La mine să te întorci .

Din clipa când eu te-am zărit,
De tine m-am îndrăgostit!
Drept răsplată am primit,
Inima tu mi-ai zdrobit

E prea tarziu, acuma spun
Să mă întorc din drum,
Pe tine să te recuceresc!
Inima din nou să îmi rănesc.

Voi regreta această zi
Când tu pe mine m-ai mințit,
M-ai jignit și m-ai rănit.
E prea târziu să-ți spun: bine ai venit!

M-ai mințit de la-nceput,
M-ai trădat cum tu ai vrut,
Acum, îți spun că e târziu,
Iubirea noastră e-n pustiu.

Ce s-a întâmplat atunci?
Încerc acuma ca să uit!
Să trec peste acest gând,
Și să-ți transmit un rămas bun.

Să ai în cale fericire!
Să te gândești numai la tine,
Căci ce-ai avut nu ai prețuit!
Iar Dumnezeu te-a pedepsit.

Ziua asta o dau uitării,
E prea târziu să mă întorc,
Dar la Dumnezeu mă rog!
În viață să îmi dea noroc.

Rămas bun, îți spun acum!
Să ai parte, de un suflet bun!
Așa cum am fost și eu,
Și la bine și la greu.

E prea târziu să mă gândesc!
E prea târziu să îți vorbesc!
E prea târziu să înțelegi!
Iubirea cum s-o prețuiești...!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu