duminică, 7 februarie 2016

Prea devreme ai plecat


Prea devreme ai plecat

Prea devreme, mamă, ai plecat!
Printre alte multe stele, te-ai așezat,
Și în fiecare clipă mă privești,
Gândul și sufletul tu îl luminezi.

În fiecare noapte, apari la geam,
Și mă privești cum dorm,
Între timp eu te visez...
Chiar și noaptea, la tine mă gândesc...

Ai fost și vei rămâne,
O mamă minunată, pentru mine,
Și orice om, ceva, de rău va spune,
Capul îl ridic să te privesc pe tine.

Eu știu, mamă, că mă asculți,
Că mă îndrumi în tot ce fac,
Chiar de o zi, îmi este greu,
De sus, te uiți în sufletul meu...

Prea devreme, mamă, ai plecat,
De atunci eu în fiecare zi am lăcrimat,
De atunci la tine, mă gândesc.
Dar știu că odată, și odată,

Mă voi alătura și eu ...
Deoarece omul, pe pământ e lăsat
Să se bucure, să sufere, să-i pară rău,
Căci omul prin viață este trecător.

Te iubesc, mămica mea,
Chiar de astăzi ești o stea,
Și curând la tine voi veni,
Printre multe stele ne vom odihni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu