duminică, 7 februarie 2016

Mă simt singur


Mă simt singur

Mă simt singur,
Stau și plâng!
În singurătatea mea,
Lumea, pe mine nu mă vrea!

Singur sunt acum,
Și voi fi mereu...
Până jumătatea mea,
Va veni din nou.

Singur am rămas acum,
Nu găsesc un om pe drum,
Un drum lung, pustiu, și trist,
Căutând am obosit.

Cu lacrimi eu ud pământul
Doar o floare să răsară,
Să mă-ntrebe și pe mine
Cum mă cheamă? Am un nume?

Cu pașii mei târziu, în noapte,
Ce calc pe frunze din copaci desprinse,
Aud un strigăt din depărtare,
Ce țipă din ce în ce mai tare,
Ce mă-ndeamnă la răbdare.

Singur, pe drum eu hoinăresc...
La jumătate de drum mă opresc,
Mă opresc că aud ceva,
Un glas de sus ce îmi spunea,
Îmi spunea să am putere,
Căci într-o zi voi primi mângâiere.

Nu știu azi, nu știu nici mâine,
Ce se va întâmpla cu mine...
Dacă glasul meu e auzit,
Și durerea mea va lua sfârșit,
Voi fi mândru și-mplinit,
Că am luptat și am trecut,
Prin clipe greu de crezut.

Mă simt singur,
Stau și plâng,
Lumea ce trece pe langă mine, aud
În șoapte vorbind,
Of, Doamne, ce trist,
Umblând prin vânt și ploaie,
Lacrimi ce curg șiroaie,

Lacrimile unui om bun,
De-aș avea putere,
L-aș lua de pe drum.

Doamne, mă rog zi și noapte,
Stai lângă mine aproape,
Alungă tristețea mea,
Fă-mi din viața, grea ...ușoară,
Fă-mă cum eram înainte,
Să pot spune trei cuvinte,
Cu răbdare și curaj,
Să pot merge înainte


Un comentariu: